Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2022 13:43 - Някога и сега
Автор: kim29 Категория: Поезия   
Прочетен: 3109 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Стиховете пишех си в тетрадка.

Пишех и сама си ги четях.

Пред приятелка една споделях, плаха:

“Виж, отново вдъхнови ме тоз инат.“

 

А вдъхновение не липсваше, признавам.

Сърцето ми тогава бе изпълнено с любов.

И всеки жест, всяка дума, всяка грешка бяла

в рими прекроявах и градях ти образ нов.

 

За творбите ми велики ти така и не разбра.

Вълненията бяха други в младините ти лудешки.

Сменяше момичетата, всичко беше на шега,

Влюбени сърца, стихове и трепет не бяха в твойте сметки.

 

А аз научих се да гледам отстрани, с копнеж

да чакам някога и мен да забележиш, но уви,

ни руса бях, нито те преследвах, не беше ми стремеж

за любовта безценна да ти падам на колене.

 

Остана ми в сърцето тайната любов.

Със себе си те носех, накъдето да поемех.

Никой не успя да застане на пиедестала ти висок,

сърцето бедно никой друг не случи да превземе.

 

И сблъска ни живота в този ден случаен.

В парка го държеше за ръчичка, едва те разпознах.

Откраднало усмивката ти и с поглед тъй сияен

детето ме посочи: “Тате, мама там видях!“

 

Сконфузен и засрамен ми каза: “Извинете!“

и момченцето задърпа, сякаш вещица съм зла.

Забързах крачките, реших, че нямам друго време,

изрекох първите си думи: “Любов, как не ме позна?“

 

Спря стъписан, в очите ми за първи път погледна.

Опита да си спомниш, наум затърси имена.

Все така неопитна, и влюбена, и дребна,

пред теб стоях, очаквах да решиш дали съм твоята съдба.

 

Днес отново стихове си пиша в тетрадка.

Показвам ти ги гордо, четем ги на нашите деца.

Спомените заедно си трупаме, но не в папка,

а изпълвайки си дните с радост, грижи, с полезност за света.

 

 

 

28.12.2022 Ким Джаксън



Тагове:   Сега,   някога,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pipinana - ....
28.12.2022 18:51
tujna tema
цитирай
2. kim29 - ....
31.12.2022 14:53
Защо да е тъжна?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kim29
Категория: Лични дневници
Прочетен: 179154
Постинги: 117
Коментари: 52
Гласове: 636
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930