Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2022 11:07 - Огледало /стих/
Автор: kim29 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 757 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В рамка дървена и много красива

огледалото мое виси на стена.

Уж суетна не съм, а не мога да скрия

поглед сънен от него, че не отплепям сега.

 

Щракам на компа куп щуротии.

Калпазанка до мен потрепва в съня

и римата важна щом не спори ми

огледалото чувам: “Заспивай! Допиши сутринта!“

 

С отражението свое опитвам да споря:

“Музата – казвам – дошла е сега!“

А то глупости казва, че отново дърдоря,

гениални идеи ще дойдат дори през деня.

 

Сутрин с надежда в него се вглеждам,

кремче си слагам, прибирам в плитка коса.

Въпрос след въпрос безпощадно изреждам:

“Как съм? Красива ли съм днес за света?“

 

Тъй огледалото всекидневно ме трае,

кисела сутрин, вечер- добра.

А игрички понякога с мен си играе,

сменя ли го с друго, няма по-грозна на планета Земя.

 

Често почиствам го, защото си зная

огледалото свети ли, даже аз ще блестя.

Две паралелни реалности свързва в безкрая

Едната не пазя ли и другата рухва там- в пропастта.

 

Туй огледало вълшебно е, недей да се смееш!

То отдавна предсказа моята тежка съдба.

“Като вълчица ранена в своята зима ще виеш,

Принца няма да дойде, отнесе го участ най-зла!“

 

За това днес самичка скитосвам.

С отражение и куче си бъбря в нощта.

Душа върху листите бели прахосвам,

с надежда за утре- добро да има в света!

 

 

 

11.11.2022 Ким Джаксън



Тагове:   огледало,   вълшебно,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kim29
Категория: Лични дневници
Прочетен: 178272
Постинги: 117
Коментари: 52
Гласове: 636
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930